Kanske sol

Solen är uppe som vanligt i den tidiga timmen. Sen kan det variera varefter dagen kommer. Nu har dom lovat sol idag. Eller varierande molnighet, som dom sa. Då är man på  säkra sidan. Väntar nu på att Isabel ska komma med pengar som hon har tagit ut från mitt konto. Pengar som jag ska betala till samhall för matvaror.
 
Ska försöka ta mig till Storheden senare idag. Ta mig och ta mig. Det är ju bara att ringa färdtjänst, och sen att vänta på den bilen. Väntan kan bli lång, tro mig. Det bästa man kan göra är att beställa bilen några timmar i förväg. Då brukar den komma ganska på direkten.
 
Igår såg jag sista delen av Krigets unga hjärtan. Sen kollade jag på Bates motel. Liknar, tycker jag, Twin Peaks. Lika mysko. I den orten som den utspelar sig i, verkar det bara vara mysko folk.
 
Kokade några ägg till min frukostmacka. Ägg tillsammans kaviar är gott  nån gång. Nu var det ju så att allt annat pålägg är slut så det var en nödlösning. Om man nu villl ha nåt på mackan mer än smör. Och det vill man när man betänker att det smakar metall i min mun. Bläh!
 
Nu ska jag ladda en vittvätt i maskin. Ha en bra solig dag. Ciao!
 
                                 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0