Hualigen

Lördagmorgon med en mulen början. Usch ska det vara en sån dag. Men vi får hoppas att dom som ska cykla Vätternrundan idag har bättre väder. Dom sa på radion att det blåser mycket. Inte roligt om det blåser motvind. Kanske Alec kommer hit när Isabel jobbar, ifall att hans pappa är på BB. Spännande för gossen som ska få ett syskon.
 
Är det nån mer än jag som är trött på programmen som visas på TV nu för tiden. Tycker det är mest bara repriser och visar dom en film, har dom visat den flera gånger. Bläh! Inte underligt att man blir trött och bara vill sova. Och idag har jag inget att berätta från mitt liv. Jag kan tycka att det är enformigt. Solen tittar fram så sakteliga. Kanske man kan gå ut en stund. Men innan dess blir det melodikryss. Ha en bra dag och hej då!
                                                       
                                     
                                                             
 
                                                
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0