Efterlyst

Hallå, hallå! Jag såg efterlyst igår kväll och det var ju ingen bra reklam för Hagelvägen 8 och huset jag bor i. Tänk att det finns elaka ungdomar även i Luleå. Här fick man se min ytterdörr och blodpölen mellan den och hissörren. Såg också den misshandlade kvinnan i sjuksängen och vi fick höra att hon får men för livet. Med detta på näthinnan gick jag och la mig. Vaknade vid tretiden av ett ljud som jag inte visste vad det var. Vad gjorde jag då? Ja inte kröp jag ner under täcket och gömde mig. Nej jag steg upp för att kolla vad det var. Det var tidningsbudet. Får kolla ordentligt om dörren är låst, så jag slipper stiga upp och kolla vid varje ljud. Man kan undra om man kan vara säker i sitt hem?
 
Snart ska jag in i duschen och göra mig klar för avfärd till VC. Alec ska komma från fritids till mig vid ettiden så att Isabel kan köpa jordgubbar och lite annat när hon slutar jobba. Tror Matte ska komma idag om det går några bussar.
 
Vädret idag är inte så lovande ännu. Ser kallt ut och ingen sol ser jag. Midsommarväder i norrbotten.
 
 Tack Margareta för bilden du sände med glada midsommarhälsningar från dalom.Jag vidarebefordar den till mina vänner.
En fortsatt bra dag för er alla. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0