Sista dagen i juli

Nyss droppade Samhall in för att lämna varor. Så nu är det bara att äta igen. Ute regnar det idag också. Håller mig nog inomhus hela dagen. Kollar lite TV och ligger i sängen och läser. Sånt väder är det.
 
Kollade lite på allsången igår. Blir full i skratt när man ser linslusarna som skiner som solen för att komma med på bild. Annars regnade det där också. Såg Maja Ivarsson i The Sounds. Hon är ganska bra tycker jag. Måste komma ihåg att lyssna på hennes sommarprat. Det har fått så bra kritik. I går såg jag också den Sicilianska deckaren Montalbano och sen Bates Motel.
 
I morgon är det augusti månad. Tiden går fort. Och mörkret smyger sig på. Trist att hösten närmar sig. Jag ville ha mer sommar. Tyvärr kan jag inte ändra på det. Bara att finna sig.
 
  Då hänger jag på Puh och Nasse och vandrar ut i kvällen. Hej då mina vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0