Natten är här

Det verkar som att bloggen har blivit en kvällsblogg nu. Egentligen har jag inget speciellt att skriva, men trycker väl ner ett par rader. Omläggning av mina tår idag tog  1,5 timme. Ny sköterska igen för Ashley var sjuk. Hann precis hem till tre då Alec skulle komma från fritids. Fikade med honom och sen la jag mig en stund. Han satt vid datorn. Det blev regn förstås. Dom hade ju lovat det.
 
Till middag värmde jag upp makaroner och stekte några korvskivor. Ringde min äldste son som fyller år. Tiden går fort och nu har han passerat 42. Hans present är på väg till Skellefteå. Inget märkvärdigt, bara raggsockor och ett linne.
 
Isabel hämtade Alec vid 20,30 tiden. Jag diskade och sen hamnade jag här vid datorn. Ska kolla om det är nåt på TV innan jag kojsar. Tror det är Hunted på ettan. Igelkottarna har varit här och käkat matrester. Dom verkade nöjda med det.
 
Nu längtar jag efter apelsiner. Men dom brukar vara så torra den här tiden. Ska kolla på affären hur dom är. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0