Musik

Gott kaffe och gomacka så här på morgonen. När jag vaknar på morgonen blir det många tankar som far runt i mitt huvud. I morse var det musik som dansade kring. Om man till exempel lyssnar på en låt brukar det bli sångaren/sångerskan som blir uppmärksammad. Men man kan också tänka på dom som spelar instrument. Så skickliga dom är. Och så bra dom gör som följer sångaren i alla svängningar. Kan inte vara det enklaste. Men det är bara  sångaren som blir uppmärksammad. I flesta fall. Det finns massor med skickliga musiker ute i världen.
 
Det är regnigt idag. Ser mörkt ut på himlen. Vi har fått mörkare på natten också nu. Igår tänkte jag på hur det mörknade och att gatljusen var tända. Hua!
 
Inget särskilt att göra för mig. Kanske tvätta en maskin. Och beställa varor från Samhall. Ni ser hur mycket jobb jag har. Skämt åsido har inte mycket roligt att göra. Bara tråkigheter som att städa och sånt. Puh. Roligare då att lyssna på musik.
 
Ha en bra dag trots regn. Ciao!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0