Köpa eller inte

Solen kommer och går. Kunde den inte bestämma sig nån gång. Har varit på VC för omläggning. Efter flera dagars ontfritt så är det tillbaka i gamla gänger. Skit också. Har ätit en korv med bröd som Isabel inköpte på kiosken. Korven var skinnfri och jag gillar inte korv utan skinn. Men den slank ner ändå.
 
Ska snart ta en tupplur i min ensamhet. Köpte (vad jag trodde) en snygg matta på FB igår. Säljaren bor, trodde jag i Vistträsk. Mika erbjöd sig att hämta och skjutsa mattan till Matte i Älvsbyn. Jag blev jättenöjd, men då visade det sig att säljstället var i en by 5 km från Vistträsk. Så då sket det sig. Synd då mattan skulle passa så bra hemma hos mig. Men jag måste nu inse att jag inte ska köpa grejer som jag inte kan få hem med posten. Har man ingen bil får man avstå från sån lyx.
 
Nej nu sängen en stund. Tar nog en värktablett innan. Eller ett par. Ha det så bra och var glad att ni inte har ont. Hej då!

                                                   Bästa korven!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0