Ja dessa kottar

Ska skriva några rader innan ja far till VC för omläggning. Har duschat efter en bra nattsömn. Innan jag la mig var jag ut med kattmat till kottarna. Och när jag skulle lägga mig såg jag att fatet var tomt och bredvid fatet låg en utslagen kotte och sov. Har aldrig sett på maken. Blev rädd att hen var död. Men när jag öppnade dörren sträckte hen på sig och satte sig upp. Tog nog bara en middagslur med mätt mage. Hen gick upp på decket och en tur under möblerna innan hen gick vidare. Och jag gick in till sängen.
 
Idag blir det tunnpannkaka till lunch och till middag chili. Jag gjorde en laddning chili igår och det räcker några gånger till. Jag gillar chili kan jag säga. Fick också tre liter jordgubbar igår och det blir också att äta det idag.
 
Ha nu en fin dag mina vänner. Jag hör av mig i morgon. Hej!
 
 
                                                                 
 

 
 
 
                                                                                  
 
 
                                                 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0