Hjärterum

Regn i natt också och vädret i helgen lovar ingen sol och värme. Har kamperat i min säng tillsammans med Alec inatt. Vi har sovit gott om än det var trångt. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Visst är det så det heter. Nu har vi ätit frukost och jag har löst melodikrysset. Har en mjölkskvätt, så jag kan göra pannkaka av den tunna sorten till lunch åt lillen. Själv äter jag en sallad.
 
Får se om jag får Alec att gå med sopor idag. Han är ju sugen att tjäna en hacka men samtidigt är han lat också. Nu ska jag sluta skriva för att lämna plats till Alec vid datorn. Ha en bra dag och hej då!
                                                    
                                                                             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0