Glass, glass

Jag suktar efter glass. Ska jag måsta köpa mig en glassmaskin för att kunna tillgodo se min längtan efter det kalla godiset. Det är inte ofta jag får denna längtan. Jag kan ju aldrig köpa glass för den hinner ju tina innan jag är hemma. Detsamma om Samhall ska handla. Då är det enda som står till buds GLASSMASKIN. Fast jag skulle kunna utesluta att äta det. Inget nyttigt mer än då man har ont i halsen. Eller?                                        
 
Mår ganska bra idag trots det mulna vädret. Ska snart ringa och beställa matvaror. Gör en omelett till lunch och tror det blir fisk till middag. Ser Tillbaka till Aidensfield vid lunchtid och ikväll blir det väl Morden i Midsomer och Bates Motel. Ska också försöka läsa lite på eftermiddagen. Så idag har jag inget problem med sysselsättningen. Trots ensamheten.
 
Några dagar sen igelkottarna syntes till är ute. Varför? Visserligen hänger jag inte i fönstret för jämnan. Men ändå. Dom brukar ju komma varje kväll förut. Hm!
 
Det var allt från mig idag ha en bra sommardag. Hej!
 
                        
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0