Strip-tå

Tidig morgon idag också. Min vänstra stortå har strippat inatt och då var det slut på sömnen för mig. Försökte läsa från fyra men hade svårt med koncentrationen så det var lika ra att stiga upp. Druckit kaffe och ätit en surdegsmacka. Hela jag känner mig som en surdeg.
 
Såg Guldbaggegalan igår kväll. Var väl så där. Man kunde ju tro att det bara hade gjorts tre filmer i det här landet förra året. Jag har ju inte sett nån av dom prisade filmerna så jag ska väl hålla tyst. Har ingen längtan efter att måsta se dom tre filmerna. Verkar inte vara i min smak kan jag säga.
 
Har snart stickat färdigt sockorna. Drar ut på det lite så att det räcker länge. Får nog köpa mer garn.
 
Ska inte skriva nåt mer nu för jag ska snart ringa Åsa om min stortå. Det är bara -5 grader nu. Nästan blida. Ha en bra dag och hej då!
 
Så här känner jag mig denna morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0