Sportdag

Idag en riktig vintersportdag. Börjar med skidor och Tour de ski klockan tolv. Sen hockey och semifinal i JVM då Sverige möter Ryssland. Skidor igen följt av skidskytte. I kväll är det hockey igen Solna AIK
möter Skellefteå AIK. Knappt man hinner äta idag. Tur jag var på affären igår.
 
Appropå affären var det verkligen tomt på hyllorna igår. Men jag fick det jag skulle handla. Utom den eldfasta formen jag skulle köpa på rea. Den var slut naturligtvis. Fanns en liknande till ordinarie pris men tyckte den var för djup, Nu är jag ju inte uppställd vad det gäller formar men den var som om den var gjord för mig. Arg kan jag bli på mig själv. Glömde duschtvålen jag skulle köpa och ändå gick jag förbi den, såg sen men ändå glömde den. Åldern tar ut sin rätt kanske.
 
Omläggning idag. Får höra vad Åsa tycker om min idé vad gäller det. Men innan hon kommer ska jag försöka ta bort bandagen och sen duscha.
 
En kvinna i Lerbäcken blev sparkad av en älg inatt då hon rastade sin hund klockan ett. Varför rastar man sin hund mitt i natten? Hade hunden magsjuka kanske? Lerbäcken är en stadsdel i Luleå.
 
Skittår som bara värker och håller på att göra mig galen. Nu är min sista chans Idominsalva, enligt tips. Hoppas, hoppas! Ni får veta imorgon kanske, om inte jag är mer galen då. Ha nu en bra dag och hej då!
 

                                                                             
Jag glömde vädret. Idag några grader kallt och kanske sol. Som lyser upp i den
annars så mörka dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0