Solen ska skina idag

-10 grader idag och varning för sol under dagen. Åsa kommer och lägger om mina tår som fortfarande inte har läkt. Men det har blivit bättre med Idominsalvan. Har ätit en veteknäcke med kokt skinka på samt en kopp kaffe. Nu kan dagen börja.
 
Var en sväng till Willys i Södra hamn igår. Handlade de jag behövde. Köpte apelsiner i nät och det ska jag aldrig mer göra. Fick slänga två stycken som var dåliga. Man kollar ju inte så noga när dom ligger i nätet.
 
På kvällen såg jag om kockarna på fyran. Dom skulle göra köttbullar, hollandaisesås, och crepes. Inget man kan misslyckas med tycker jag. Men ni skulle sett. Hur kan man ställa upp i en sån tävling utan att kunna det. Det är som när dom hade baktävlingen. Hua!
 
På nyheterna nu på morgonen hörde jag om en tjugoårig man som hade sett till att bli inlåst på Ica Maxi i Luleå. Mitt Ica. Sen kunde han inte ta sig ut därifrån. När vakterna kom påträffades han med en väska med varor i. Vilken knäppis.
 
Nej nu in i duschen så jag är klar när Åsa kommer. Ha det hörni! Hej då!
 
                                      Det är inte alltid det lyckas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0