Ny vardag

Det är nollgradigt idag också. Inget Tour de ski idag så det passar bra att jag far på affären. Jag har ju inte handlat sen onsdag före jul, så det är som vanligt tomt i kylen. Pga att det är nollan ute kan jag ha på mig foppatofflorna som gör mindre ont på mina fötter. Går ju bara fram och tillbaka till en taxi. Matte skulle väl komma när han far till Sunderbyn (imorgon tror jag). Kanske han stannar några dagar då.
 
På måndag är Emmerdale tillbaka, så då kan man säga att ordningen är återställd. Skönt! Jocke for till Tyskland i morse och blir där till lördag. Man kan ju tycka att han är viktig för sitt jobb då dom kostar på hans resa bara för två dagars jobb. Jaja!
 
Nu ska jag vara lite nyttig och städa kylskåpet så att det är rent för nya varor som ska in där på eftermiddagen. Djävla tår som värker. I morgon kommer Åsa och då ska jag presentera en ny omläggning för henne.
 
Ha det bra nu mina vänner. Hörs väl imorgon så hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0