Idrottsgalan 2013

En ny morgon och efter att ha sovit ganska dåligt fram på småtimmarna, stiger jag upp vid sextiden. Sliter bort bandaget på fyrtån och ska sen försöka få bort det på stortån också. Men det är konstigt vad det kan sitta hårt då man vill försöka få bort det. Det är ju omläggning i dag så jag ska duscha av mina tår innan dess.
 
Tog fram brödrosten i morse och det är ett tag sen jag rostade bröd. Men idag hände det. Rostat med cheddar och apelsinmarmelad. Ganska gott får jag säga. Och till det en god kopp kaffe. Känner mig nöjd. Idag måste jag dammsuga. Kan inte vänta med det längre. Obehagligt med grus på golvet då man går barfota.
 
Jocke for tillbaka till Tyskland på morgonen. Han trodde att det var sista resan till det stället. Matte ska till Sunderbyn på återbesök idag. Hoppas han får i gång bilen för den har ju krånglat sista tiden. Just nu är det 14 grader här men ska bli varmare. Hörde att Älvsbyn har 21 minus. Kall hålet!
 
Ingen stickning på gång nu då raggsockorna är klara. Tror jag skickar dom och halsduken till Vivi. Sockorna är nog för stora för henne men nån annan kan nog ha dom. Halsduken tror jag ska passa Vivi. Hon är ju ganska frusen av sig och Örebro är ju ett blåshål. Kan vara skönt att ha nåt varmt om halsen då.
 
Idrottsgalan är det ikväll på TV. Kanske ser jag det. Ska snart gå in och rösta på Jerringpriset. Ska jag rösta på Zlatan? Eller?
 
 
Blir nog han som får min röst. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0