Det snöar

Det ser inget roligt ut ute idag, Verkar som att nederbörd hänger i luften. -6 grader nu. Och det har snöat och snöar fortfarnde. Usch! Vaknade vid fem med värk i tårna. Jag börjar misströsta. Ska jag ha det så här resten av livet. Får trösta mig med att det finns de som har det värre.
 
Omläggning idag och innan dess kommer syster Isabel och tar bort bandagen så jag får duscha. Annars gör jag inget särskilt av min dag. Stickar lite och läser. Sover en stund. Verkligt innehållslöst liv jag lever. På morgonen såg jag Örfilen på Svt play. Jag missade det igår. 
 
Ska slå en signal till Jocke och höra hur livet lever med honom nu när han är hemma på ledigvecka. Nu ska jag kolla FB och se vad alla dom som inte är rasister men, gör. Hörs i morgon. Hej då!
 
Det här fotot föreställer Matte och jag hittade det på FB igår. Sötungen min. Tror han var i tioårsåldern där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0