Den sista januari

-1 grad och mulet. Så börjar dagen och det är den sista dagen i denna månad. På min stortå har bandaget ramlat av. Blir att ringa till Isabel så hon får sätta på ett plåster. Veteknäcke med rökt skinka med kaffe till frukost. Matte har också vaknat nu så han har börjat med sitt medicin intag. Herre min je vad mycket piller han ska ta på morgonen. På förmiddagen ska han till Sunderbyn för återbesök hos läkaren.
 
Blir en lugn dag för mig med mina engelska serier. Alecs sockor är klara och levererade. Måste köpa mer garn. Kanske jag far en tur på lördag. På lördag börjar också melodifestivalen igen. Tror inte det blir att jag ser det. Det blir för mycket i mitt tycke. Knappt jag känner tilll artisterna som ska uppträda. Däremot börjar en ny engelsk serie efter detta spektakel. Kanske jag ser denna.
 
Vet inte om Matte far hem idag. Det vet han väl inte själv. Däremot vet jag att SAIK spelar hemma i kväll mot Lakers. Hoppas på vinst så klart. Nu blir det lite mahjong. Ha en bra dag och hej då!
 
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0