Sportlovsväder

Varmast i landet idag har Älvsbyn med 11,5 grader, enligt radion. Solen skiner så vackert. Perfekt sportlovsväder. Men nackdelen med solskenet är att man ser alla skavanker i lägenheten. Samt dom skitiga fönstren. Måste nog börja med att fixa till köket. Jag har ju reparationsfond. Skåpluckorna är under all kritik och golvet likaså. Får nog ringa Lulebo och kolla.
 
Har ringt begravningsbyrån i Älvsbyn och skickat telegram till Ken och Tages begravningar. Nu vill jag inte att nån mer ska dö.
 
Matte ringde och sa att han kommer i eftermiddag. Så då ska jag göra lasagne. Har tagit fram den stekta köttfärsen från frysen så är det fort gjort. Undrar om mjölken jag har räcker till såsen. Får nog ringa Isabel om det. Ser nog skidor vid lunchtid. Damernas 10 km och herrarnas 15 km.
 

Nu ska jag laga till soffan så den blir bekväm igen efter Alec´s lek. Ha nu en bra skön dag så hörs vi i morgon. Nej, tårna har inte läkt. Började värka klockan fyra i morse. Skit!!!!
 
Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0