Kyligare

Kallt igen efter några dagar med lämpligare temperatur tillsammans med sol. Blir det Storheden idag eller imorgon. Har inte bestämt det ännu men jag tror det blir idag. På fredag ska jag till fotvården klockan elva. Enligt Isabel ser mina sår på tårna bättre ut. Bara inte det blir sämre igen efter forvården. Jag hurves när jag tänker på det.
 
Ska jag se grammisgalan ikväll eller kanske jag ser efterlyst. Igår såg lite från Pite havsbad. Ett program många skäms för. Man kan ju i alla fall skratta. Åtminstone kan jag skratta åt countrysångaren som tror att han är en världskändis. Men så oförarglig.
 
SAIK vann över AIK igår och nu har SAIK 100 poäng. Men än är det inte slutspelat för denna säsong. Här tar man inte ut nån seger i förskott. Och i morgon startar VM i längdskidor. Så spännande åtminstone på herrsidan. Marit Björgen är väl inget att göra åt. Hon har väl en egen tävling där hon vinner allt. Inte ett dugg spännande. Mina tummar håller jag för Emil Jönsson i sprint. Bara han nu står på benen.
 
Nu ska jag sticka en stund och sen ser jag Emmerdale. Solen skiner nu och det ser kallt ut. Ska visst bli ca 10 minus på eftermiddagen. Det är lagom. Ha det bra och hej då!
 
                                    
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0