Alla hjärtans dag

Nu känns det som att det är blida ute. Bara -2 grader. Men helmulet är det. Igår var jag på Ica Maxi en sväng. Skönt att ha gjort bort handlingen. Det är jobbigt att shoppa.
 
Alla Hjärtans dag i dag. Skickar en hälsning till alla mina vänner. Synd att dom flesta är så långt bort. Men tanken kan fara med vindens hastighet.

Nu ska jag titta på play, ett program som jag inte orkade titta på igår kväll. Nämligen Chicago fire. Det visades på trean så jag hoppas att man kan se det på play. Efter det börjar Emmerdale. Och sen är det väl sport. Har i alla fall inget att skriva om. Mer än att jag fick Frödings böcker med posten igår. Böcker från 1911. Alltså över 100 år sen dom trycktes. Så nu har jag dikter att studera. Ni kommer säkert att få ta del av några. ♥ Många ♥ till er!
 
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0