Årets sista dag

 
Inte blev det snö igår. SMHI försöker idag också så vi får se. Uppe vid sjutiden. Har haft tåvärk hela natten. Proppat i mig piller utan att det har hjälpt. Blir så himla less. Har lust att bara gå bak i knuten. Årets sista dag slutar inte roligt.
 
Efter en vilodag fortsätter Tour de ski idag. Men vet inte när. Får kolla TV-programmet på nätet. Ska snart in i duschen. Men måste vara rädd om bandagen så dom inte blir blöta. Är inte så lätt ska jag säga. Spelar en mahjong eller två kanske. Radion spelar Happy new year med Abba och klockan är 9.25.
 
På torsdag är det städdag. Undrar vem som kommer och städar. Och kommer hemsyster och lägger om? Ska också ringa om att jag vill ha pappersfakturor från kommunen. Vill ha specifiserat så jag vet vad jag betalar för. Ska det vara svårt att fatta.
 
 Ja nu går det mot eftermiddag kan man tro för mörkret är på ingång. Appropå mörker fick jag ett mail från Ginza igår. Nu har dom skickat boken som var slut. Jesses vad dom krånglar till det. Ha en bra nyårskoll. Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0