Varm choklad

Så har denna dag nästan gått också. Efter frukost och dusch kom Isabel och så for vi till VC för omläggning hos Åsa. Sen ut på Storheden för att besöka Rusta. Det är många år sen jag var där. Där fanns mycket smått och gott som man kunde handla om man har pengar. Jag fick nöja med tre bordslampor med tillhörande glödlampor. Och lite krimskrams. Sen var vi på Jysk och där köpte jag två sängkuddar.
 
När jag kom hem bredde jag en leksands som jag åt till en kall kotlett. Sen en vila i sängen med boken. Tog sen in pelargonerna som jag ska försöka övervintra i mitt sovrum. Där är ju så mörkt och svalt i fönstret så det borde ju gå. Provar i alla fall.
 
Solen skiner så vackert just nu. Men nog är det kyligt på nätterna.
 
Ikväll är det friidrott på Svt som jag ska kolla på. Älskar ju Svt och idrotten. Och ikväll blir det chokladkopp innan sängen intas. Varm choklad är mumma för magen och sömnen. Ha en finkväll!
 
Choklad ska göras på mörk kakao, i mitt tycke.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0