Storhedenshopping

God morgon mina vänner. Började dagen med att se The Paradise från gårdagens sändning. Igår kväll såg jag på åttan. Först Foyle´s war och sen Brottet och straffet. Lämnar alltid ettan play för det är mest tillförlitligt. Ettan kan man lita på i alla väder.
 
Igår kom Isabel med min matta från Matte. Så nu ligger den framför soffan. Och bordet är ställt på ryan. Får då se när jag börjar med fönstren.
 
Snart kommer taxin som ska ta mig till VC och efter omläggningen far jag till Storheden. Måste ta ut pengar samt posta ett brev. Sen är det alltid nåt jag behöver, t ex Leksandsbröd.
 
Nu har jag upptäckt flera sidor på FB som köper och säljer. Älvsbyn vet jag om men har gått in på Piteås och Luleås. Bättre för mig med Luleås om jag ska köpa nåt. Får vänta att kolla när jag har råd att köpa nåt. Såg att dom sålde en diskmaskin för 1500 kronor. Den såg verkligen fin ut. Fast jag är i första hand ute efter en fåtölj. Måste ha nåt skönt att sitta i framför TVn. Det har blivit en plåga att se på TV.
 
Vädret idag är en så länge inget att hurra för men det kan bli bättre får man hoppas. Fick ju se solen lite grann igår. Nu är det dags för mig att hoppa i kjolen och sen ut i förrådet att hämta rulatorn. Hej från mig idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0