Byta TV kanaler

Klockan är nu nio och det är fredag den andra augusti. För en stund sen öppnade sig himlens portar och världens skyfall kom ner. Nu har det lugnat ner sig och lulebos ungdomar som är här utanför och rensar rabatterna kan fortsätta sitt arbete. Trodde att det skulle vara strålande solsken idag. Har för mig att SMHI lovat det. Men dagen är inte slut än.
 
Igår såg jag dokumentären om Senna. Hans liv och död. Hans liv som formel 1 förare. Och avåkningen som blev hans död 1994. Som tur är att ingen har omkommit efter honom i formel 1. Kommer också då ihåg Ronny Petterson som omkom så onödigt i Italien på sjuttiotalet. 
 
Får se om jag blir så pigg att jag städar idag. Blir det bra väder kanske jag går en promenad. I morgon får ni veta hur det blir.
 
Äter rester idag. Till lunch pannkaka och till middag rotmos med fläskkorv. TV i kväll bjuder väl inte på nåt kul. Måste kolla upp om jag kan byta ut några kanaler i mitt utbud. Det finns flera kanaler jag aldrig ser på. Tänk om man fick byta ut fyran.
 
Ha det bra min vänner och hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0