Trött, trött och trött

Söndag och har ätit frukost med Matte.  Somnade inte förrän 05.30 och sov till åtta. Igår när Isabel la om beslutade hon att jag ska vara utan bandage. Mina tår var då illans röda. Såren var geggiga. Såg för djävliga ut med andra ord.  Matte tycker jag ska fara till Sunderbyn. Han tycker att nån måste kunna hjälpa mig. Vet inte vad jag ska säga. Ska ge VC en sista chans. Bara den hära värken skulle ge sig. Jag tror jag måste ha antibiotika för att få såren att läka.
 
Ska snart göra en tonfisksallad till lunch. Mera konstigt att jag kan stå på benen efter den sista veckans avsaknad av sömn.  Ingen idé att sova nu om än jag skulle kunna.
 
Jag hoppas ni har det bättre än vad jag har.  Hej då!
 
                                       
 
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0