Ont, ont!

Har haft en hemsk natt med värk i tårna. Tror jag blir tokig. Panodil är de enda värktabletter jag har och dom hjälper inte. Har haft en annan tablett men fick bara en förpackning utskriven. Jag tog en sån tillsammans med två panodil till natten för att få sova. Vet inte om det skulle hjälpa nu men vem bryr sig. Hur länge ska jag orka med detta. Isabel kom på morgonen och la om och det var inte lika kladdigt nu. Ringde Åsa på hennes telefontid för att få nåt råd, men där svarade ingen. 
 
Då ringde jag Vivi istället för att ha nån att klaga för. Brukar kännas bättre om man kan klaga av sig en stund. Har också duschat och nu är det bara att fira helg. Äter ärtsoppa till lunch.  Till middag vet jag inte vad det blir.
 
Nu ska jag sticka en stund innan Lingo. Efter det Emmerdale och Holby City. En middagslur om jag inte har värk. Orkar jag se  Let´s dance ikväll? Det är så ett och samma. Får se hur det blir. Igår kväll såg jag Mitt i naturen. Inget kul program. Mest prat om väder och vind.
 
Ha nu en bra fredag mina vänner!  Hej då!  
 
En trogen besökare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0