Nu blir det final

Verkar bli ännu en solig dag. Lite mer soligt är det då SAIK vann igår och nu är i final för tredje gången. Jocke, Matte och Oscar var på matchen och ringde mig därifrån efter vinsten. Ni kan ju tänka er vilket liv det var på arenan. Nu är det bara att vänta på vilket motstånd det blir. Skit det samma!
 
Igår kväll blev det Let´s dance och sen en film på ettan  av Lasse Hallström "Once around". Det betyder att klockan var över tolv innan jag däckade. Sov till 7.30 nu på morgonen. Lagom sovmorgon. Nu är det Lisa Syren på radion.
 
Klockan ett ska jag tvätta. Nu är det mindre halt här utanför. I morgon ska det bli snö säger dom. Usch! Jag har nog mycket. Inga småfåglar hör eller ser man. Det är väl för kallt.
 
Ska nog lösa melodikrysset och sen duscha innan tvätten. Ikväll ser jag Lasse Cronér och en Mr Selfridge. Kvällen är räddad. Nu är det tid att plocka med tvätten så att allt blir tvättat. Ha en bra dag ni alla med fina tår. Är avis på er. Hej då!
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0