Limbo

Två timmars sömn i natt. Skulle vilja kolla min mage efter alla piller jag satt i mig, trots att det inte hjälper.Jag skulle också vilja skrika ut min smärta. Men det hjälper inte heller. Och så länge jag har ont så läker det inte heller. Enligt sakkunskapen. Så nu har vi hamnat i limbo eller vad det heter. Så ingen vet vad man ska göra för mina sår. Kanske jag har blivit en medicinsk gåta.

Jag ska snart ringa in min varulista till Samhall. Sen har jag en ny bok. Inköpt på Maxi för halva reapriset alltså bara 30 kronor. Det är en debutroman av Jamie Ford och heter "Hotellet i hörnet av bitter och ljuv". Har bara börjat med den, men den verkar bra.
 
  Kommer en recension när jag har läst den.
 
Ikväll hockey från Kraft Arena och hoppas att våra unga, starka pojkar grejar ännu en vinst. Tack och lov har mina fyra barn fått Skellefteå AIK med modersmjölken. Så där är ingen smolk i den bägaren. Har för mig att Jocke drog lite mot Färjestad när han var i nioårsåldern. Men det gick över. Hoppas på en bra match och att inte Luleå tacklar av för fort. Lite spänning vill man ju ha.
 
Stickar färdigt sockorna idag. Hade tänkt ge dom till Pernilla men har tänkt om. Måste sluta nu för Isabel ringde att jag skulle duscha innan hon kommer. Hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0