En helt vanlig fredag

Vaknade med ont i tårna. Jag avslutade kvällen med en fotdusch som var ganska skönt innan sänggåendet. Men ändå kändes det som att det stramar i såren. Men det kan jag förstå.
 
Fredag igen. Att veckorna går så fort är mig en gåta. På det viset kommer ju sommaren också att gå så fort att det bara visslar till så är det vinter igen. Hopplöst! Men än ligger det kvar snö på uteplatsen.
 
Idag kommer Isabel och Alec hit på middag och sen ska Isabel matshoppa. Kokar makaroner och steker köttfårs till middag. Ikväll blir det väl TV som vanligt. Men vet inte vad det blir.
 
Förrådet väntar fortfarande på städning. Hm! Sen ska ju också uteplatsen städas. Jord ska köpas för att fylla på i rabatterna. Sen om en månad ska man köpa plantor som ska sättas ut. Lite roligare arbete.
 
Ha nu en bra fredag mina vänner! Än skiner solen men den ska gå i moln snart. I alla fall i Luleå. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0