Utvilad

Har sovit ganska bra inatt och det känns bra. Har börjat den nya dagen med intagande av en massa piller. Och snart ska jag göra kaffe och en lingongrova. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Stickar väl klar tröjan. Sen hade jag tänkt dammsuga. Matte ska få snitzel  till middag. Det var det han handlade igår.
 
Sen är dagen öppen för nya förslag. Nu ser jag att solen tittar fram och det känns bra. Igår kom då inte solen fram som dom sa. I stället blev det regn på kvällen. Nu är det bara att plocka in trädgårdsmöblerna. Tror inte att det blir nån mer dag i höst som jag vill sitta ute. Dom ända som jag kan tänka mig som är kvar där ute, är rökarna. Jag har ju tillhört den skaran förut, så jag vet vad jag talar om. Då man satt i en filt med kaffekopp och ciggen. Tur att jag la bort den ovanan som i och för sig var ganska trevlig. Man träffade ju många trevliga människor i rökrutan, om ni förstår vad jag menar.
 
Det var några ord från mig så här på morgonkvisten. Ha det så bra idag så hör jag av mig i morgon.
 
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0