Snart startar hockeyn

Jag har sovit bättre i natt och det beror på att jag har mindre värk. Hoppas att det håller i sig. Isabel har varit här och lagt om mina tår. Jag har ätit frukost och ska snart sätta på TV:n och invänta Emmerdale. Sockorna är klara men inget mönster till hundtröjorna har kommit. Tror jag ska sticka sockor till Rasmus i väntan på brev. Jag har inget planerat idag. Jag ska ringa till fotvården och boka av tiden som jag har nästa vecka. Vill inte att hon ska röra mina tår. Basta!
 
Igår kväll var jag in på HM och beställde några burkar. Bl a en vit kakburk som är så snygg. Plus två andra vita burkar till köket. Jag beställde även en rund spegel med rosa ram som jag ska ha i mitt sovrum. Passar i den romantiska stilen som är där inne. Har bett Isabel köpa dalablå färg till höstolen. Hoppas hon gör det snart, när jag har ångan uppe.
 
  Nu är det inte länge till hockeyn startar igen. Oscar är redan igång och lördag den 15/9 spelar han mot Luleå på Coop Arena. Ska försöka se den matchen. När dom nu är här. Ska prata med Isabel om hon vill följa med Alec. Alec vill nog.
 
Nu är det dags för mig att sluta skriva och bänka mig framför TV:n. Ser att solen är framme nu och det kan nog bli en fin dag. Ha det bra och hej då!
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0