SAIK-Modo 5-1

Inte har jag sovit många minuter i natt. Det resulterade i att jag ringde Jörgen Harila, min doktor på VC, nu på morgonen. Jag ska få komma dit på eftermiddagen. Hoppas då att han kan göra nåt åt mitt dunka, dunka i tårna. Samtidigt som jag far dit kan jag också lämna gammal medicin på apoteket.
 
SAIK vann över Modo igår kväll med 5-1. Duktigt! Bra början på säsongen. Bara det nu fortsätter så. Laget verkar vara bra sammansvetsat.
 
Har druckit en kopp kaffe och ätit en leksands med skinka och tomat på. Kändes gott i magen. Ska snart in i duschen och snygga till mig. Känner mig lite avslagen så här på morgonen. Men det beror väl på den dåliga sömnen.
 
På TV igår kväll såg jag tävlingen med kockarna. Kan inte påstå att det var så bra. Tror jag skippar det i fortsättningen. Ikväll blir det väl "Doobidoo" som vanligt. Sen blir det nog en tidig kväll för mig. Om jag ska orka på Oscars hockeymatch i morgon, är det bäst att sova ut ordentligt. Om nu mina tår vill vila.
 
                                       
 
Ni ska ha det så bra så skriver jag mer efter hockeyn i morgon. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0