Värken molar på

Ny vecka med tid som är vintertid igen. Ute lite frostigt på backen. Ska bli en solig dag idag också enligt SMHI. Det blir omläggning idag. Men vet inte vilken tid. Ska snart in i duschen så att jag är klar när Åsa kommer. Matte jobbar idag efter en ledig helg.  Blir väl middag med honom då. Har läst gull-Tovas blogg nu på morgonen. Alec har farit till sin farmor för att vara där under lovet.
 
Ja det är väl det viktigaste som hänt här hos mig. Har ganska ont i kroppen idag. Det verkar vara reumatiska tiden nu. Till och med ryggen värker.
 
Igår lkväll såg jag först ett program om isbjörnar på Svalbard och sen såg jag Morden i Midsomer, ännu ett avsnitt som jag inte sett förut. Efter det "Herrskap och tjänstefolk" som tilldrar sig på trettiotalet innan krigsutbrottet. Sen blev det sängen för min sargade kropp.
 
Ikväll ser jag väl "Pengarna på bordet". Stickar på med hundtröjan. Har gjort halva tröjan. Alec vill att jag stickar en tröja till honom sen. Kanske blir så. Nu in i duschen. Ha en bra dag ni fina vänner.
 
                              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0