Snorhalkigt

Skitväder utomhus. Nu har jag ju inte varit ute, men det ser inte kul ut. Blir nog en innedag även idag. Igår blev det mycket stickning och hundtröjan ska nu sys ihop idag. Sen börjar jag på nästa. Har hittat ett annat mönster, men det är nog för ännu mindre hundar. Ska kolla mönstret om det är nåt jag kan sticka.
 
Igår såg jag Göta kanal och sen Veckans brott. Sen sängen, fast Matte somnade före mig. Men det är ju normalt för han hade ju jobbat full dag, och kom hit vid åttatiden. Middag igår blev stekt laxfilé och idag gör jag köttfärssås med pasta.
 
Blir det nån resa in till staden i veckan? Skulle köpa vantar på Kapp Ahl  i typ som dessa.
 
Tycker dom är snygga, fast jag kan tänka mig andra färger. Har ju en vinröd jacka samt en mörkgrå parkas som jag använder på vintern. Handlade på nätet igår från Spelexperten. Två kortspel, Monopol. Ett ska jag ha själv och ett ska jag ge bort. Hade tänkt köpa det på Isabels jobb. Men dom hade slut.
 
Ikväll gör nog min nyfikenhet att jag ser om bönderna på fyran. Det är ju slut för Efterlyst denna säsong. Och jag tror det blir lite läsning ikväll. Men nu en dusch, en varm en som gör min onda kropp lite mjukare i lederna. Ha en bra dag ni som läser detta. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0