SAIK-Rögle 6-0

 
Steg upp före fem i morse. Har hostat mig igenom natten men känner mig inte direkt sjuk. Har ju ingen feber. Ute är det bara en grad och det kan bli lite sol idag. Jag ska ju handla på Willys idag samt gå in på Kupan en sväng. Handlar till köttsoppan jag ska koka till söndagen. Jag har en bit högrev i frysen men behöver rotsaker. Blev så längtande efter köttsoppa. Det var ett tag sen jag kokade det.
 
                               Ser fram emot denna middag. Om en jag nu ska äta den själv så kan man ju frysa ner soppan som blir kvar.
 
Det blev vinst för SAIK igår mot Rögle, 6-0. Nästan så att man tyckte synd om motståndarna.  Men nu börjar SAIK vara ordinarie lag efter alla skador. Det är bara att klättra uppåt i tabellen.
 
Ska snart brygga kaffe och göra en macka till det. Sen blir det väl till att sticka lite, se Emmerdale och sen fara till stan. Ha nu en bra fredag så hör jag av mig i morgon. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0