Ny månad

 
9 grader är det nu, måndag den första oktober. Vi ska visst få se solen en stund idag. Har sovit till fem och sen var det värken som satte igång. Tåvärken. Har i alla fall ätit en leksands med ost och druckit kaffe. Ska snart in i duschen så jag är ren och fin när dom kommer hit för omläggning.
 
På eftermiddagen ska jag dammsuga och damma. Tror det behövs. Handlingen skjuter jag upp till i morgon. Får inte glömma Mattes födelsedagspresent och ljungen.
 
Ja, jag har väl inget att förtälja idag. Känner mig mest stressad nu när jag väntar på folket från VC. Ser "Lilyhammer" på TV ikväll. Önskar er en bra dag eller hur!
 
     
 
Gullungar för några år sen. Tova och Oscar. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0