En lördag som alla andra

Lördag morgon och jag lyssnar på Ring så spelar vi efter en orolig natt. Har knaprat i mig alla dessa piller och ska snart äta frukost. Blir lingongrova med kokt skinka, tomater och kaffe. Igår regnade det hela dagen och idag är det mörkt och molnigt. Undrar om det ska regna idag också. Usch!!!!!!!
 
Det var riktigt gott med biff stroganoff igår. Matte, Alec och jag åt det och jag gjorde en matlåda till Isabel så hon kan äta på jobbet idag. Middag idag blir tacos med Matte och Isabel. Och ikväll ser jag "Kommissarie Lewis" på nian. Kvällen räddad kan man säga. Igår kväll såg jag X-factor på fyran. Men tyckte inte det var så bra. Av juryn verkade Orup och Ison bra men dom två andra Marie S och Andreas K värkar lite blåsta. Dom hängde mest upp sig på klädseln som dom så kallade artisterna hade. Blir nog ingen mer gång jag ser detta.
 
Det går bra med stickningen och jag tycker det blir riktigt snyggt med det grå-blå garnet, med lite rosa pluppar i. Tror Hedvig, Milla och Brita kan bli fina i vinter. För visst var det Brita eller var det Qatrin? Ja tror det är Brita som bor hos Pernilla och Jocke. Vet inte om den hunden ska ha nån tröja och om den passar till henne. Det ger sig!
 
På söndagar i TV 2 visas "Nordisk vildmark" klockan 19. Det ser jag fram emot. Har sett två program och jag blev helt förtjust. Och i torsdag såg jag naturprogrammet på ettan från Uganda. Jag gillar naturprogram. 
 
Nu är det tid för frukost och sen melodikrysset. Ha en bra dag och hej då!
 
                              Brita?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0