Blött ute

Som vanligt hänger regnet i luften. Matte har sovit här i natt och är nu ute på jobb. Vi hade en trevlig kväll tillsammans med Isabel och när hon hade farit hem såg vi en film, "Liar, liar", tror jag den heter. Sen sängen.
 
Jag har stickat en stund och sett lite morgonTV. Även har jag duschat och funderar nu på vad jag ska äta till lunch. Kommer Matte hit och lunchar eller inte? Bruna bönor och korv har jag i kylen. Sen har jag lax och ostsnitzel i frysen. Kanske blir det en omelett bara. Vilka problem jag har.
 
Ska söka i HM-katalogen efter julklappar. Gäller att vara ute i god tid. En del vet jag vad jag ska köpa. Om jag inte hittar nåt bra, blir det presentkort. Fast jag tycker det är så tråkigt att ge bort det. Så opersonligt på nåt vis.
 
På TV just nu är det en repris på "Körslaget". Jisses hur falskt en del sjunger. Tror jag stänger av skiten och sätter på radion. Ha det nu så bra så kanske jag skriver mer i morgon, om nu andan faller på. Hej då!
 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0