Snart advent

Startade med SVT play och såg "Allt för Sverige". Inte för att det är så bra, utan för att jag sett ett av dessa program. Amerikaner som söker sitt ursprung här i landet.
 
Idag -1 grad och grått som vanligt. Omläggning blir det idag så jag ska duscha snart. Bara så att jag är klar då Åsa kommer. Jag har inte sovit så bra inatt heller. Det molar och har sig i vänster fot.
 
En rolig sak i alla fall. Min stickning ser ut att bli klar idag. Ärm nummer två snart klar och sen är det bara montering och stickning av krage. Vad ska jag då sticka efter denna tröja. Blir väl raggsockor igen, med restgarner.
 
Får se om Matte tittar in hit efter Sunderbyn. Jocke far väl till Tyskland om jag förstår detta rätt. Och Oscar har återkommit till Skellefteå efter sin Moraturne. Nu är alltså allt i ordning igen. Isabel har eftermiddagsvecka på sitt jobb. Önskar nu bara att Matte blir frisk.
 
Ja nu är det bara att inta duschen och skönt blir det. Ha en bra dag den sista måndagen i november. Snart första advent.
                            
Tyvärr förlorade SAIK mot HV71 igår. Men ha det bra och hej då!
 
                             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0