Jag tog mig inte tid

Jag vet att jag inte skrev nåt på bloggen igår. Jag hann inte eller ska jag säga att jag tog mig inte tid. Matte var ju här och han började inte jobba förrän på eftermiddagen så jag umgicks med honom framför TV-n. Samtidigt började jag sticka på Alec´s tröja, fastän jag inte har köpt allt garn. Jag stickade upp det jag hade och får hoppas att det finns hemma mer av den sorten idag när jag kommer på affären. För jag ska dit idag.
 
Snön ligger kvar ännu men idag ska det bli sol, så den kanske tinar bort. Igår kom Isabel och Alec hit och bjöd på middag. Parisare blev det. Det var ganska skönt att bara sitta och bli uppassad. Visserligen fick jag diska sen, men i alla fall.
 
På kvällen såg jag bondprogrammet på fyran. Världens töntprogram! Men jag har inte så mycket att välja på. Sen såg jag på trean och "Stalker" med Hasse Aro och Sanna Lundell. Handlade om en knäppis som förföljde "Bonde-Susanne". Det finns mycket konstigt folk ute i världen.
 
Fortfarande känner jag inte ivern efter att få städa. Jag bara skjuter upp och skjuter upp det hela. Idag hinner jag inte och i morgon är det omläggning och tvättning. Det måste bli i helgen. Usch!!!!!!!!!
 
Nu ska jag in i duschen, den sköna, och sen blir det Emmerdale och kanske Holby City. Ska också beställa färdtjänst till eftermiddagen. Jag far till Storheden. Ha nu en fin dag och hej då!
 
                            
Detta är hunden som jag stickade den sista tröjan till. Hon bor utanför Örebro och jag tror hon heter Hedvig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0