En lång sömn i natt

Jesus Christ vilken jobbig dag jag hade igår. Klockan tre var jag vid fotvården och var inte klar förrän fem. Måste ha haft gräsliga fötter då det tog så lång tid. Tror det betydde också på att fotvårdaren är bra på att prata. I alla fall så for jag till Ica Maxi sen för att handla lite smått och gott. Köpte bla en ny julstjärna och en julgransmatta (som jag har på matbordet).
 
Jag var inte så glad åt stjärnan jag köpte men när man tänt den var den riktigt fin. Mattan (duken) är i filt och även där var jag ej nöjd. Var meningen att jag skulle köpa två mindre s k tallriksunderlägg i filt (gråa) att ha på bordet. Men dom var visst slut så det blev denna matta. Jag var så slut när jag kom hem kl.20. Så slut att jag inte ens orkade äta upp jordgubbarna jag köpt. Efter det att jag plockat upp varorna blev det sängen för mig. Sov från 21 till 8.30 på morgonen alltså 11½ timma.
 
Idag har jag tvättat, dammsugit och nu ska jag damma och sen vila middag. Har också sett sprinten på TV4. Paus på paus så jag slutade se. Varför har dom inte sån sport på reklamfri kanal?
 
SAIK åkte på spö av Frölunda igår kväll. Hua! Jaja, så kan det gå då inte haspeln är på. Ha en bra fredag mina vänner och hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0