Derby i kväll

-2 grader nu och solen ska visst kika fram idag. Matte har sovit här men han började vid fyratiden, så han har jag inte sett ännu. Han ska sluta klockan två. Så då får vi ses.
 
Bara skit på TV igår kväll. Vi såg Sommarpratarna på ettan, men tycker inte att det var så intresserade personer som var med. Sen såg vi på trean, Dokumentär, om tre kvinnor som varit fram och tillbaka till helvetet. Otäcka historier om misshandel, våldtäckt och mord. Usch!!!
 
Sen gick jag in på Ginza och handlade två julklappar, innan jag intog sängen. Jag är glad att julklapparna är klara nu. Blir bara lite småklappar att köpa.
 
Idag fortsätter jag sticka. Har börjat på framstycket nu. Bakstycket ligger i press mellan två fuktiga handdukar i väntan på att få sys ihop med dom andra delarna. När det nu blir aktuellt. Sen blir det middag med Matte. Jag steker palt tror jag.
 
Skickade ett grattis till Mando Diao för nya skivan och fick ett tack tillbaka. Otroligt bra. Tycker det är bästa skivan dom gjort. Och så är det sång på svenska med texter av Fröding. Såg att titelspåret gick upp på svensktoppens första plats direkt. Är inte ofta att det händer.
 
Nu drar jag mig mot rummet och stickning i väntan på Emmerdale, där det händer grejer. Ikväll blir det derby mellat SAIK och Luleå på Kraft Arena. Håller tummarna för mitt lag. Tror dom vinner!!!!!!!!!!!!!!
 
Hej då från mig till er!                 i mitt hjärta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0