Fortfarande vinter

Idag nollan och lite sol smyger sig upp. Fredag igen, veckorna bara flyger fram. Ska på fotvården idag och det ska bli skönt, tror jag. Beror på fotvårdaren förstås, en del är ju inte så mjuka med sina händer, och då är det inte så skönt. Men det måste göras ändå.

Hockey i kväll och matchen visas på TV 4 Sport, och den kanalen har jag inte. Får lyssna på radion. Mina pojkar ska på Kraft Arena och se matchen och dom får heja åt mig också. Heja, heja SAIK!

Fick ett ledsamt telefonsamtal igår. En god vän har gått bort. Så sorgligt när det händer. Men nu börjar man ju vara i den åldern, att det kan hända. Man får vara tacksam för den stund man fick känna den bortgångna. Vila i frid min vän!

Ikväll vet jag inte vad som händer. Eventuellt ska Isabel och Alec komma hit och mysa. Får se hur det blir med det. Annars blir det väl nåt på TV, som vanligt.

Ja det var allt för denna gång. Ha en skön fredag. Hej då!

Mina tankar går till Vivi, som mist sin livskamrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0