Idag flyttar jag ut

Nu har jag löst melodikrysset och det hela handlade om Povel Ramel. Det är väl idag dom delar ut Karamellogramstipendiet. Och melodikrysset sändes idag från Teatermuseet i Stockholm. Sen har jag dammsugit och gjort köttfärssås.

Solen skiner men det är bara 11 grader. Men då tänker jag på igår, när det började med regn och på eftermiddagen övergick sen till en strålande soldag. Var på Storheden och handlade. Satt utanför Ica och solade i väntan på färdtjänsten. Jag riktigt njöt i solvärmen.

På kvällen såg jag "Morden i Midsomer" tillsammans med en liter svenska jordgubbar. Somnade sen så sött och sov till åtta. Snart ska jag hämta fram solstolarna och städa ute.

Så kan vi sitta ute och njuta, fika och bara kolla på folk. Nu har ju också Isabel slutat röka, så vi kan även njuta av frisk luft här på Hagelvägen. Matte jobbar väl idag och han tittar nog in. Önskar er en härlig dag så hörs vi. Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0