Nu är det sommar

Ny vecka och efter en solig ganska varm dag, vaknar jag upp och ser att det har regnat. Inte blir jag förvånad. Får vara glad för att jag kunde sitta ute nästan hela dagen igår. Började med att sitta i solen men drog mig sedan in i skuggan. I skuggan fick man några myggbett, naturligtvis. Men det var skönt för min frusna kropp att tina upp.
 
Alec lekte med barnen ute. På eftermiddagen kom Isabel och då for dom hem. Isabel skulle väl städa. Hon är en riktig städare. Jag vilade middag, skönt. På kvällen såg jag Rebus och Foyle.
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Blir väl att läsa lite och blir det soligt väder går jag ut. Enligt väderlekstjänsten kan det hända. Hoppas ni får en fin sommardag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0