En kylig morgon

Jag kan inte komma överens med den nya blogg.se. Kanske måste jag byta adress eller ska jag sluta blogga? Varför ska  den ändras? Den var ju bra som den var. Skit!
 
I alla fall känns det kyligt nu på morgonen. Blåser gör det också. Men solen visar sig. Ska visst vara soligt till framåt kvällen. Men man får väl vara glad för det lilla.
 
Igår var jag som sagt på röntgen av mina lungor. Det var snabbt avklarat. Tog tio minute men sen fick jag vänta på hemresan en timme drygt. Gjorde en sen lunch när jag kom hem, ägg och bacon. Sen såg jag lite friidrotts EM. Glad såg jag att min favorit, Johan Wissman, gick vidare på 400 meter.
                               
Och sen vann Spanien över Portugal i fotboll, efter straffar. Tur att jag inte såg den matchen. Jag hatar att se fotboll utan mål. I Piteå är det Summergames nu. En vecka fotboll för ungdomar från hela världen. Minns när Isabel var i den åldern och spelade fotboll för Älvsby IF. Nu är det Tova som spelar med ett Skelleftelag. Fina Tova!
 
I AB kan man läsa om vilka kvinnor under 40 som tjänar mest. Man kan t o m få veta vilka det är i den egna kommunen. Är nån intresserad? Inte jag i alla fall. AB och Expressen, skvallertidningar.
 
Snart ska jag samla ihop min tvätt. Ska tvätta klockan ett. Tror jag ser programmet om Elsie Johansson i kväll. Det är hon som skrivit om Nancy i tre böcker. Jag har ju läst dom böckerna och är sugen på att köpa dom. Det är böcker man kan läsa flera gånger. Skulle passa i min boksamling. Ska kolla upp vad dom kostar.
 
Ha nu en bra dag mina vänner. Hej då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0