Lämpligt Varmt

Ja nu har snart hela dagen gått. Alec har varit här till fyra. Han har varit mest ute och lekt med Emil, Simon och Ida. Innan lunch satt han vid datorn. Lite soligt är det idag och lite varmt också. Lämpligt så man inte svetttas. Just nu har jag sett på ettans play. "Collision" som jag missade igår.
 
Var in på HM.com  och beställde två dra-på-lakan som Matte ska ha. Kommer väl tillsammans med Jockes födelsedagspresent och mina vardagsrums gardiner. Hade tänkt gå in på tradera  också och kolla om några böcker. Men det glömde jag. Typiskt mig!
 
Ikväll blir det kanske allsången på TV och sen visar ettan en ny serie som jag kanske tittar på. Kan inte missa "Skenet bedrar". Sen blir det väl sängen.
 
I morgon ska jag tvätta tror jag. Visserligen har jag inte mycket tvätt. Men nog ska jag väl fylla en maskin. Jag skulle verkligen villa ha en egen tvättmaskin. Tänk om jag kunde spara ihop till en. Undrar vad dom kostar? Måste kolla upp detta.
 
Nu ska jag brygga mig en kaffekopp. Ha en bra fortsättning på dagen. Ska försöka skriva tidigare i morgon.
 
                                 HEJ DÅ!
 
                
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0