Tvättdag

Idag ska vi få sol här. Just nu -3 grader. Tvättar från 13 till 16. Passar då på att vara ute lite, fastän jag har värk som fasen i mina fötter. När jag ska upp ur sängen på morgonen, har jag svårt att gå. Stapplar försiktigt omkring innan jag får nån styrsel i fötterna. I min enfald tror jag att det ska bli bättre när det blir värme i luften.

Har läst PT och AB nu på morgonen. I PT läste jag om norrmannen som hade packat bilen full med renar. Där ser man. AB hade mycket om melodifestivalen. Som vanligt beskyllning om låtstöld. Elakheter som strös över Ranelid. Och med mera. En Umebo som uttalar elakheter om Whitney H och hennes roll som mamma. Skönt att jag lever i min egen lilla värld. Jag har nog med mig själv, och behöver inte bry mig så  mycket om andra.

Efter dusch ser jag Emmerdale och sen går jag till tvättstugan. Till lunch steker jag nog rimmat bogfläsk och kokar broccoli. Sen tar jag fram köttfärs till i morgon då jag gör chili. På onsdag far jag till Storheden och handlar. Då ska jag också köpa lite böcker på rean.

Spännande idag då jag ska se om jag får igång min TV. Igår startade den inte då jag ville. Isabel kom hit och hjälpte mig. Man behövde bara dra ur kabeln ur vägguttaget. Men hur skulle jag veta det. TV-n är ju nästan ny. Så är det!

Hoppas ni är friska och krya. Ha det nu så bra så hörs vi troligtvis i morgon. Eller rättare sagt, jag hör av mig i morgon.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja jag kan inte fatta att det blev sånt himla liv pga av Ranelid, Svenska folket röstade ju fram honom och då får väl övriga artister acceptera det.Här i Hälsingland har vädret varit "gott och blandat" senaste dagarna, regn, snö och sol,men nu går vi mot mars månad och det är ljust på kvällarna när man åker hem från jobbet, härligt!

2012-02-20 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0