Känns som blida

Matte sover på min soffa efter att ha jobbat till 04,30. Jag smyger omkring och efter frukost sitter jag vi datorn och inväntar melodikrysset. Har inte kollat temperaturen ute än, men det ska ju vara varmare idag. Har plockat ut en bit karré ur frysen som ska bli en del av middagsmaten. Matte börjar jobba igen klockan 18, så innan dess ska han få middag.

Nu har jag gjort ett avbrott. Jag har löst melodikrysset, varit i tvättstugan, lagat lunch och nyss har jag lagat  middag och ätit. Har också sett Johan Olsson vinna tremilen. Fantastiskt bra gjort. Efter att ha diskat bort så hamnade jag vid datorn, för att avsluta bloggen.

Vi har -3 grader här, men som vanligt blåser det lite. Det vill ju gärna blåsa vid kusten. Vad jag ska göra i kväll har jag ingen aning om. Hamnar väl framför TV. Blir det lite melodifestival eller? Ingen artist som jag är sugen att se på ikväll.

Matte har farit på ännu ett nattskift, kanske han kommer hit på rasten och fikar. Beror väl på hur mycket körning det blir för honom.

Ha nu en skön lördagkväll. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0