Nyårsafton

Ännu en dag med plusgrader. Det värsta med att det är en grad varmt, är ju att vägarna blir hala.  Hala vägar gjorde att lokalbussarna inte körde igår. Isabel sa att det var väldigt halt fastän man körde försiktigt. Och här utanför på gångvägen ser jag att jag inte kan gå ut. Kan vara glad att jag inte behöver gå till tvättstugan.
 
Inte roligt för norrbotten igår. Lule fick stryk av Brynäs i hockey och för Kalla och Hellner gick det inte bra i Tour de ski. Det märks direkt på FB. Helt tyst med kommentarer.
 
Mina tår värker som bara den idag. Det är därför jag är uppe så tidigt. Kan inte sova när det sätter igång. Idag kommer Isabel hit och lägger om. Alec ska vara här när hon jobbar. Blir att han äter lunch här och jag gör korv stroganoff och potatis till korvmannen.
 
Hade tänkt köpa en bingolott till ikväll men så blev det inte. På TV är det bara skit ikväll, så för mig blir det en tidig kväll i ensamhet. Boken Gustavs grabb kan bli sällskapet
         Önskar er ett GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: Margareta Bäcklin

Hej Jane!
Samma "skitväder" här också, all snö vi jobbat med att få undan, är snart ett minne blott. Just nu störtregn.
Ha nu en skön nyårsafton och ett gott nytt år!
(Ska också börja läsa "Gustavs grabb")

2012-12-31 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0